Sunday, January 11, 2015

Polka Polka Dot!

Hey there!
Well i'm gonna show you my today's outfit... 
It was kind of hot here like always 'cause i live in the south so it's very weird when it's cold here, but i didn`t matter to me so i decided to wear everything on black!
Because that's my favorite color so what can i do right? 


Hey! Bueno voy a mostrarles mi atuendo del día de hoy
Estaba un poco caluroso acá como siempre, ya que vivo en el sur asì que es muy extraño cuando hace frío, pero no me importo y decidí usar todo negro!
Porque ese es mi color favorito, así que que puedo hacer cierto?

Have you ever tought *i'll wear it if it was on black*. That's what i always think when i want to buy something i like and it`s in another color haha .. 

Alguna vez han pensado *lo usarìa si fuera negro*. Eso es lo que siempre pienso cuando quiero comprar algo y està en otro color haha..

I'll leave you the pics here. It's a simple outfit but hope you like them, and if you do i'll love if you comment on the section below! ;) 

Les dejo las fotos, es un atuendo simple pero espero que les guste y si es asi me encantarìa que comentaran en la secciòn de abajo! 

Take care! 

Cuídense! 





What i wore ... 

Lo que usè... 




Forever 21 Polka Dot Dress
Black Tights
I love Krush Black Creepers 

2 comments: